Аналіз користувачів у конкретній групі соціальної мережі Facebook

Автор(и)

  • Мар’яна Романівна Петрів Національний університет «Львівська політехніка», м. Львів

Анотація

На мою думку, просування груп в соціальних мережах спрямовано на залучення аудиторії з різних соціальних медіа. Для того, щоб створити спільноту, яка буде цікавою і корисною користувачам, спочатку, потрібно розробити маркетинговий план і стратегію просування. Після того, можна розпочинати втілення всіх пунктів плану (створення групи, додавання назви і логотипу, наповнення групи контентом, пошук та аналіз конкурентів тощо).

Посилання

Шпилик С. В., Вовчук О. Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесу Галицький економічний вісник. Тернопіль: ТНТУ, 2018. Т. 55. № 2. С. 107– 111. (Економіка та управління підприємствами).

Філіна О. В. Особливості використання соціальної мережі Facebook для просування бізнесу. Наук. вісник Чернів. ун-ту. 2019. Чернівці. Вип. № 820. С. 66–67.

Концевой А. О. Аналіз профілів учасників соціальних Матеріали XLVII науковотехнічної конференції підрозділів ВНТУ. Вінниця, 14–23 березня 2018 р. 2018. С. 2. URL: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2018/paper/view/4139

Марковець О. В., Паздерська Р. Консолідація інформації про діяльність учасників групи в соціальній мережі Facebook. Вісник Книжкової палати. 2019. № 6(275). С. 22–27.

Мерещяков Д. С. Психологічні особливості суб’єктної активності в соціальних мережах. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». 29/10/2018. № 4. С. 117–122.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-07

Як цитувати

[1]
Петрів , М.Р. 2024. Аналіз користувачів у конкретній групі соціальної мережі Facebook. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Бер 2024), 44-46.

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В СУЧАСНОМУ СВІТІ