Аналіз користувачів у конкретній групі соціальної мережі Facebook
Анотація
На мою думку, просування груп в соціальних мережах спрямовано на залучення аудиторії з різних соціальних медіа. Для того, щоб створити спільноту, яка буде цікавою і корисною користувачам, спочатку, потрібно розробити маркетинговий план і стратегію просування. Після того, можна розпочинати втілення всіх пунктів плану (створення групи, додавання назви і логотипу, наповнення групи контентом, пошук та аналіз конкурентів тощо).
Посилання
Шпилик С. В., Вовчук О. Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесу Галицький економічний вісник. Тернопіль: ТНТУ, 2018. Т. 55. № 2. С. 107– 111. (Економіка та управління підприємствами).
Філіна О. В. Особливості використання соціальної мережі Facebook для просування бізнесу. Наук. вісник Чернів. ун-ту. 2019. Чернівці. Вип. № 820. С. 66–67.
Концевой А. О. Аналіз профілів учасників соціальних Матеріали XLVII науковотехнічної конференції підрозділів ВНТУ. Вінниця, 14–23 березня 2018 р. 2018. С. 2. URL: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2018/paper/view/4139
Марковець О. В., Паздерська Р. Консолідація інформації про діяльність учасників групи в соціальній мережі Facebook. Вісник Книжкової палати. 2019. № 6(275). С. 22–27.
Мерещяков Д. С. Психологічні особливості суб’єктної активності в соціальних мережах. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». 29/10/2018. № 4. С. 117–122.