Оцінка ефективності комунікаційного процесу підприємства
Анотація
Ефективність комунікаційно-інформаційних процесів і створений комунікаційний клімат впливають на організацію довгострокових партнерських відносин з учасниками ринку, підвищуючи його конкурентоспроможність та ефективність всього підприємства. Тому своєчасний аналіз комунікаційного процесу дає можливість виявити слабкі сторони та зменшити або нівелювати їх негативний вплив на відносини з партнерами, вплинувши в такий спосіб на економічну ефективність бізнесу.
Посилання
Гришина В. В. Методичний підхід щодо оцінювання якості організаційно-комунікаційного забезпечення управлінської діяльності персоналу. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія: Економіка. Острог: Видавництво НУ «Острозька академія», 2018. № 11(39). С. 80–85. (Index Copernicus).
Жигайло Н. Комунікативний менеджмент. Львів: ЛНУ ім. Івана Франка, 2012. 365 с.
Захаров І. В. Теоретико-методичні підходи до оцінки ефектів від впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на промисловому підприємстві Механізм регулювання економіки / І. В. Захаров, С. В. Антонюк. 2009. № 3. С. 222–227.
Івченко Є. І. Інформаційно-комунікаційні технології як ключовий фактор управління інноваційним розвитком підприємств. Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. 2008. № 4. С. 80–91.