Проблеми у формуванні номенклатури справ та способи їх усунення
Анотація
Сучасне діловодство – діяльність, у сфері документування та організації роботи з документами в процесі управлінської діяльності, особливістю якого є застосування комп’ютерних систем оброблення та друкування документів, і безпосередньої необхідності керуватися вимогами чинних державних стандартів у цій галузі. Основним та обов’язковим документом в кожному закладі, організації, підприємстві є номенклатура справ, де затверджено систематизований перелік справ, які заводять в установі, із зазначенням термінів їх зберігання та яка необхідна для швидкого пошуку документів щодо їх змісту та видів та яку складає служба діловодства – діловод [1].
Посилання
Деякі питання документування управлінської діяльності: Постанова Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 р. № 55. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/55-2018-п#Text
Федченко Л., Козіна В. Організація діловодства та забезпечення обігу інформації в органах місцевого самоврядування. Харків: Фактор, 2016. 160 с.
Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях: Наказ М-ва юстиції України від 18.06.2015 р. № 1000/5: станом на 7 листоп. 2018 р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0736-15#Text