Роль інноваційних форм роботи шкільної бібліотеки у розвитку читацької компетентності учнів

Автор(и)

  • Євгенія Віталіївна Загайнова Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, м. Кременчук

Анотація

Сучасна шкільна бібліотека – це передусім інформаційно-ресурсний центр, що гарантує абсолютне інформативне й методичне забезпечення навчально-виховного процесу. Головними завданнями подібного центру є розвиток інформаційної культури учнів, допомога в подоланні ідейних суперечностей між книжковою культурою педагога та інформативно-телевізійною цивілізацією учнів, посилення соціального партнерства школи в сучасній соціокультурній сфері.

Посилання

Осипенко В. Нові терміни – нові властивості та зміст роботи. Шкільний бібліотечноінформаційний центр. Київ, 2013. № 6. С. 23–28.

Гарагуля С. Бібліотеки в інформаційному суспільстві: орієнтація на користувача. Бібл. вісник. Київ, 2014. № 6. С. 17–23. 74

Сафарян С. Проблеми формування читацької компетенції школярів у світлі сучасного змісту шкільної літературної освіти. Всесвіт. л-ра в серед. навч. закл. України. Київ, 2008. № 10. С. 4–6.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-02

Як цитувати

[1]
Загайнова , Є.В. 2024. Роль інноваційних форм роботи шкільної бібліотеки у розвитку читацької компетентності учнів. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Бер 2024), 72-74.

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 3. СТРАТЕГІЯ І ПРІОРИТЕТИ БІБЛІОТЕЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ