Бізнес-симуляція: «Університет у смартфоні»

Автор(и)

  • Юлія Леонідівна Яворська Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Метою роботи є визначення можливостей підвищення ефективності та результативності освітнього процесу у ЗВО за допомогою впровадження бізнес-симуляції.

Посилання

Jackson J. R. Learning from Experience in Business Decision Games. California Management Review. 1959. Vol. 1, № 2. P. 92–107.

Simkins S. P. Promoting active-student learning using the World Wide Web in economics courses. Journal of Economic Education. 1999. Vol. 3. P. 278–286.

Naylor, Th. H. Computer Simulation Experiments with Models of Economic Systems. John Wiley & Sons, Inc, New York. 1971.

Biggs W. D. Introduction to Computerized Business Management Simulations. In Gentry (ed.) Guide to Business Gaming and Experiential Learning. Nichols/GP, 1990. London. P. 23–35.

Гощинський А. Віртуальні кластери як об’єкти інтегрованого маркетингового управління. Маркетинг в Україні. 2009. № 2. С. 47–50.

Подчасова П. Т. Віртуальні підприємства як сучасна форма організації виробництва Збірник наукових праць МННЦ ІТіС. 2009. Вип. 14. С. 24–45.

Спіцина Н. М. Теоретичні аспекти віртуального підприємства як сектора глобальної економіки. Торгівля і ринок України. 2012. № 34. С. 87–91.

Бізнес-симуляція. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Бізнес-симуляція

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-02

Як цитувати

[1]
Яворська , Ю.Л. 2024. Бізнес-симуляція: «Університет у смартфоні». Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Бер 2024), 59-61.

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ