Функційні можливості чат-ботів у навчально-виховному процесі

Автор(и)

  • Марія Сергіївна Серба Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», м. Полтава

Анотація

Новітні цифрові технології є одним із найважливіших складників сучасної освітньої системи. Викладачі й учні, які хочуть досягти максимальних результатів у навчальному процесі, зобов’язані плідно використовувати цифрові технології. Тож питання щодо ефективної організації навчально-виховного процесу та пошук дієвих каналів комунікації між усіма учасниками освітнього процесу в цифровому просторі є надзвичайно актуальним, особливо в умовах повномасштабної російсько-української війни. У контексті окресленої проблеми важливого значення набуває використання чат-ботів під час навчання в онлайн- та офлайн-форматах.

Посилання

Кльоз К. Р., Олефіренко Н. В. Переваги використання чат-ботів у навчальному процесі. Наумовські читання: зб. тез доп. учасників XX Всеукр. наук.-метод. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих вчених, присвяч. 300-річчю з дня народження Г .С. Сковороди. Харків, 2022. С. 203–205.

Наливайко О., Малютіна А. Використання чат-ботів в освітньому процесі закладу вищої освіти. Наукові записки кафедри педагогіки. 2021. Вип. 48. С. 117–122.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-02

Як цитувати

[1]
Серба , М.С. 2024. Функційні можливості чат-ботів у навчально-виховному процесі. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Бер 2024), 56-57.

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ