Інформаційна підтримка взаємодії виробників сільськогосподарської продукції зі споживачами

Автор(и)

  • Карина Віталіївна Присяжнюк Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Метою роботи є розробка бізнес-моделі застосунка, що забезпечить процес купівлі-продажу товарів безпосередньо між виробниками сільськогосподарської продукції і споживачами.

Посилання

Миколаєнко, І. В., & Шалагінова, О. В. (2019). Продаж сільськогосподарської продукції на місцевих ринках: проблеми та перспективи. Маркетинг і менеджмент інновацій, (3), С. 227–235.

Кічук, А. В., & Якубів, І. Б. (2018). Аналіз проблем малих та середніх фермерських господарств в Україні та шляхи їх вирішення. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія: Економічні науки, (5 (78)), С. 149–157.

Лупенко, Л. М., & Денисюк, О. О. (2020). Аналіз ринку продажу сільськогосподарської продукції в Україні та розвиток інтегрованих форм збуту. Економіка та держава, (1), С. 44–49.

Шумейко, Н. В., & Танцюра, І. В. (2018). Особливості продажу сільськогосподарської продукції в Україні: трансакційні витрати та ефективність збуту. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. Економічні науки, (1 (93)), С. 68–73.

Анісімова, О. М., Ковальська, Л. А., Лукаш, Г. П., Прігунов, О. В., Щербіна, О. С., & Яворська, Т. М. (2021). Трансформаційні процеси у суспільній та соціокультурній сферах України. Вінниця: Нілан-ЛТД, 2021. 185 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-02

Як цитувати

[1]
Присяжнюк , К.В. 2024. Інформаційна підтримка взаємодії виробників сільськогосподарської продукції зі споживачами. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Бер 2024), 48-50.

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ