Фактори, що впливають на позитивний імідж компанії

Автор(и)

  • Надія Петрівна Костирська Західноукраїнський національний університет, м. Тернопіль

Анотація

Метою нашої розвідки є окреслення факторів, що впливають на створення позитивного іміджу установи, визначення основних принципів і методів формування ефективного іміджу, опис нових підходів до його створення.

Посилання

Імідж компанії Apple Inc. URL: https://ppt-online.org/1041950 (дата звернення: 03.04.2023).

Імідж організації: поняття, формування, елементи, тактика, вплив управління. URL: https://osvita.ua/vnz/reports/management/13736/ (дата звернення: 02.04.2023).

Імідж організації: технологія створення і процес управління. Наукові записки. URL: http://nz.uad.lviv.ua/static/media/1-17/23.pdf (дата звернення: 30.03.2023).

Основні правила формування позитивного іміджу. E-pidruchniki. URL: http://e-pidruchniki.com/content/448_51Imidj_Osnovni_pravila_formyvannya_pozitivnogo_imidjy.html (дата звернення: 30.03.2023).

Психологічні основи формування іміджу організації та персоналу. Інтерактивна доповідь. URL: https://naurok.com.ua/psihologichni-osnovi-formuvannya-imidzhu-organizaci-ta-personalu-interaktivna-dopovid-17674.html (дата звернення: 01.04.2023).

Формування позитивного іміджу підприємства. URL: https://er.knutd.edu.ua/bitstream/ 123456789/987/1/V75_P176-181.pdf (дата звернення: 03.04.2023).

Email Marketing: Definition, Benefits, and Tools (Entrepreneur, 2022). URL: https://sharpspring.com/email-marketing/ (date of access: 03.04.2023).

8 Online Reputation Management Tips Every Entrepreneur Needs to Know. URL: https://www.forbes.com/sites/johnrampton/2016/01/30/8-online-reputation-management-tips-everyentrepreneur-needs-to-know/?sh=4d338e5b4e0c (date of access: 03.04.2023).

The Importance of Social Media in Business. URL: https://www.lyfemarketing.com/ blog/importance-social-media-business/ (date of access: 03.04.2023).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-01

Як цитувати

[1]
Костирська , Н.П. 2024. Фактори, що впливають на позитивний імідж компанії. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Бер 2024), 33-35.

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ