Лідери серед найбільш впливових у соціальних медіа фармакологічних компаній

Автор(и)

  • Мирослава Олександрівна Конюк Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, м. Кременчук
  • Маргарита Олександрівна Книш Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, м. Кременчук

Анотація

Соціальні мережі стали невід’ємною частиною нашого повсякденного життя. Для маркетологів це чудовий спосіб ознайомити людей із брендом, адже користувачі соцмереж використовують ці платформи зокрема і для перегляду новин, пошуку інформації; вони можуть «стежити» за компаніями / брендами тощо. Члени фармацевтичного ринку також використовують соціальні медіа з маркетинговою метою. Завдяки просуванню в соціальних мережах можна досягти того, щоб більше людей побачили пости, отримати більше лайків. Та лише цифри (кількість підписників, лайків, репостів) не можуть змістовно свідчити про досягнення маркетингових цілей, особливо в епоху проплаченої реклами, коли цифри можуть бути штучно завищені. Необхідно враховувати, як соціальні медіа допомагають досягати інфлюенсерів та лідерів думок, залучати трафік на сайт, впливати на сприйняття компанії або її товарів.

Посилання

Найбільш впливові фармкомпанії у соціальних мережах: аналітичний огляд. URL:

https://www.apteka.ua/article/547072

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-01

Як цитувати

[1]
Конюк , М.О. і Книш , М.О. 2024. Лідери серед найбільш впливових у соціальних медіа фармакологічних компаній. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Бер 2024), 32-33.

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ